Ernst Eriksen Styremedlem
Liza Baltzersen Utheim Styremedlem
Lars Skjelstad  Vara styremedlem

Epost: kontakt@saltdalfotoklubb.no

Saltdal Fotoklubb ble startet 4. februar 2008. Klubbens formål er å fremme interessen for fotografi i et aktivt og sosialt miljø. Vi holder til i forretningslokalet rett over hotellet. Vi har medlemsmøter en gang i måneden der vi tar opp ulike temaer, leier inn forelesere og kårer månedens bilde. Vi arrangerer også fototurer med ulike temaer. Du trenger ikke være redd for nivået i klubben, her lærer vi av hverandre.

Husk at du som medlem i Saltdal fotoklubb har mulighet til å låne vårt flotte fotostudio. Og på vår fotoprinter kan du få kvalitetsutskrifter opp til A2 størrelse for en rimelig penge.

Medlemskontigenten er kr. 550,-
Betales til bankkonto nr. 1503.44.24044 eller Vipps til nr. 75788
Merk innbetalingen med «Kontingent 2022»

Månedlig fotokonkurranse:
Alle medlemmer kan delta, også de som ikke er med på medlemsmøtet. Inntil to bilder per deltager. Bildene leveres på medlemsmøte (minnepinne) eller i forkant av møtet (e-post). Hvem som vinner avgjøres gjennom stemmegivning på medlemsmøter.

Priser utskrift

Medlemmer  Ikke medlemmer